Vrácení, výměna a reklamace

Jak postupovat při vrácení nebo výměně zboží?

Zboží můžete vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Zboží zašlete nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, tak v původním obalu na adresu:

Rekuperaceobchod - Jan Filip
Pod Nádražím 111
331 01 Plasy

Výměnu kus za kus neprovádíme, pokud potřebujete zboží vyměnit,  zboží nejprve vraťte a poté proveďte novou objednávku.

 

Reklamace zboží

V případě reklamace nás kontaktujte prostřednictvím reklamačního formuláře, který si můžete stáhnout ZDE.

Prodávající při reklamaci zašle elektronické písemné potvrzení o uplatnění reklamace, poté také potvrzení o jejím vyřízení. Zboží kupující vhodně zabalí, aby nedošlo k jeho poškození.

Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní ode dne převzetí zboží. V případě , že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného , které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email info@rekuperaceobchod.cz.

V případě , že výrobce reklamaci uzná za oprávněnou, bude částka obratem vrácena na Vámi uvedený účet.

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.

 

 

 

Přesun popisu kategorie nahoru